Kundtjänst

Har du startat en webbshop utan att ha tid och möjlighet för att sköta din kundtjänst? Så låt ditt lagerhotell sköta det!

Att sköta sin egen kundtjänst kräver att man är tillgänglig på telefon och mail stora delar av dagen. Ju snabbare respons kunden får, desto bättre upplevelse får kunden – oavsett ärende. Vi på Webshoplagret är tillgängliga för att hantera din kundtjänst varje helgfri vardag både på telefon och på mail. Vi kan dessutom sköta din kundtjänst på svenska, danska, tyska och engelska.

Våra medarbetare har enkelt för att anpassa sig och är vana vid att lära sig en ny nisch. Har vi dessutom dina varor på lager har vi ännu lättare för att svara på alla frågor som dina kunder ställer.

Du får själv välja ditt nummer/mail, hur vi svarar och hur vi löser dina kunders frågor. Somliga lämnar ut sitt system medan andra skriver en manual eller finns tillgängliga för frågor från oss.

Vi är alltså inte bara ett logistikföretag som sköter 3pl, utan kan även ta hand om din kundtjänst. Det underlättar din vardag och frigör mer tid för dig att förbättra din hemsida.

För fler referenser eller frågor angående vår kundtjänst är du varmt välkommen att kontakta oss.

Pin It on Pinterest